Sistema de subministrament de combustible: TSI Direct Injection
Encès: encesa electrònica controlada per mapa
Atmosfèric / sobrealimentat: turboalimentat
Tipus de combustible: Sense plom 95
Capacitat de l'oli en primer ompliment (I): 4.8
Alternador (A): 110-140-180
Bateria (Ah / A): 59/320 - 69/360 - 68/380 - 70/420
Acceleració 0-80 km/h (s): 6.6
Acceleració 80-120 km/h (s) at V: 12.5
Acceleració 1000 m (s): 31.2
Tipus: SUV
Distància entre eixos (mm): 2,790
En funcionament amb conductor (kg): 1.621 (*) / 1.665 (**)
En funcionament amb conductor (kg) Front / Part posterior: 921/700 (*). 921/744 (**)
Pes màxim permès (kg): 2.250 (*) / 2.370 (**)
Pes màxim sense fre (kg): 750
Pes màxim amb fre 8% (kg): 2.000
Pes màxim amb fre 12% (kg): 1.800
Caixa de canvi tipus: DQ381-7F
Ratios I: 3.190
II: 2.750
III: 1.897
IV: 1.040
V: 0.793
VI: 0.860
VII: 0.661
R: 2.750
Ràtio del grup 1: 5.200
Ràtio del grup 2: 3.900
Ràtio del grup 3: -
Velocitar 1000 rpm en IV/V (km/h): -
Llantes:
7J x 19 ET43
8J x 20 ET41
Pneumàtics:
235/50 R19 99V
235/45 R20 100V
Suspensió davantera: independent McPherson tipus - molles de bobina - amortidor hidràulic
Suspensió posterior: Eix multillisc - molles de bobina - amortidor hidràulic
Sistema de direcció: R-EPS (Rack Electric Power System)
Diàmetre de gir (m): 11,9
Sistema de fre: circuit hidràulic doble i sistema de fre dividit en diagonal amb reforç de fre
Tipus de frens davanters i posteriors: frens de disc ventilats davanters i frens de disc sòlid posteriors
Frens davanters (mm): 314x30
Frens posteriors (mm): 300x12
TSI Direct Injection
Electronic map-controlled ignition
Turbo carregat
ROZ 95
4.8
110-140-180
59 / 320 - 69 / 360 - 68 / 380 - 70 / 420
Seients: (*) 5 (**) 7
* Amb pneumàtics 235/45 R20 100V
La imatge superior representa les mesures dels Reference, Stylel i Xcellence. Les mesures d’alçada del FR poden variar lleugerament.
"Les dades de consum i emissió especificades s'han determinat segons els procediments de mesura prescrits per la llei. Des de l’1 de setembre de 2017, alguns vehicles nous ja estan homologats segons el procediment de prova de vehicles lleugers harmonitzats a tot el món (WLTP), un procediment de prova més realista per a mesurar el consum de combustible i les emissions de CO2. A partir de l’1 de setembre de 2018, el nou cicle de conducció europeu (NEDC) serà substituït pel WLTP per etapes. A causa de les condicions de prova més realistes, el consum de combustible i les emissions de CO2 mesurades segons el WLTP seran, en molts casos, superiors a les mesurades segons el NEDC. Per obtenir més informació sobre les diferències entre el WLTP i el NEDC, visiteu la nostra pàgina web http://www.seat.com/company/wltp-standard.html
Actualment, encara ens exigeix la llei que indiqui les xifres del NEDC. En el cas dels vehicles nous que han estat homologats segons el WLTP, les xifres del NEDC es deriven de les dades del WLTP. És possible especificar les xifres WLTP de manera voluntària a més fins que la legislació ho exigeixi. Estan pensats exclusivament com a mitjà de comparació entre diferents tipus de vehicles. Els equips i accessoris addicionals (per exemple, peces complementàries, diferents formats de pneumàtics, etc.) poden canviar els paràmetres rellevants del vehicle, com ara pes, resistència al rodatge i aerodinàmica i, conjuntament amb les condicions meteorològiques i de trànsit i l'estil de conducció individual, poden afectar consum de combustible, consum d’energia elèctrica, emissions de CO2 i xifres de rendiment del vehicle.)
Per obtenir més informació sobre els valors oficials de consum de combustible i les emissions de CO2 en vehicles de passatgers nous, consulteu la “Guia de vehicles de passatgers que es venden a Espanya, que mostra el consum i les emissions de CO2”, disponible a tots els concessionaris i a la pàgina web de l’Institut de Diversificació i Estalvi. d’Energia “ (http://coches.idae.es/PDF/GuiaFinalN.pdf.)“