Sistema de subministrament de combustible: TSI Direct Injection
Encès: Electronic map-controlled ignition
Atmosfèric / sobrealimentat: Turbo charged
Tipus de combustible: Sense plom 95
Capacitat inicial d'ompliment d'oli (I): 4.8
Alternador (A): 140ME
Bateria (Ah/A): 59-68-70 / 320-380-420
Acceleració 0-80 km/h (s): 6.1
Acceleració 80-120 km/h (s) at V: 10.8
Acceleració 1000 m (s): 30.2
Tipus: 5 ST
Distància entre eixos (mm): 2,686
En funcionament amb conductor (kg): 1,374
En funcionament amb conductor (kg) Davant / Part posterior: 798 / 576
Pes màxim permès (kg): 1,960
Pes màxim sense fre (kg): 680
Pes màxim amb fre 8% (kg): 1,700
Pes màxim amb fre 12% (kg): 1,500
Tipus de caixa de canvi: MQ281-6F
Ràtios I: 3.750
II: 1.952
III: 1.200
IV: 0.925
V: 0.767
VI: 0.652
VII: -
R: 3.583
Ràtio del grup 1: 3.684
Ràtio del grup 2: 3.684
Ràtio del grup 3: -
Velocitat 1000 rpm en IV/V (km/h): 33.9 / 40.9 / 48.1 / -
Llantes: 7.5Jx17 ET46 / 7.5Jx18 ET46
Pneumàtics: 205/50R17 93V / 225/40 R18 92Y
Suspensió davantera: Tipus McPherson independent, molles de bobina i amortidor hidràulic
Suspensió posterior: Eix semirígid, molles de bobina i amortidor hidràulic
Sistema de direcció: R-EPS (Rack Electric Power System)
Diàmetre de gir (m): 10,5 / 11,2 (Entre parets)
Sistema de fre: Circuit hidràulic doble i sistema de fre dividit en diagonal amb reforç elèctric de fre
Tipus de frens davanters i posteriors: Frens de disc ventilats davanters i frens de disc sòlid posteriors
Frens davanters (mm): 288x25
Frens posteriors (mm): 272x10
Injecció directa TSI
Electronic map-controlled ignition
Turbo carregat
Sense plom 95
4.8
140ME
59-68-70 / 320-380-420