Sistema de subministrament de combustibles: TSI Direct Injection
Ignició: encesa electrònica amb cotrolled map
Ambient / suplement: Turbo amb càrrec
Tipus de combustible: Sense plom 95
Capacitat inicial d’acompliment d’oli (I): 4.8
Alternador (A): 140ME
Bateria (Ah / A): 59-68-70 / 320-380-420
Acceleració 0-80 km/h (s): 5.9
Acceleració 80-120 km/h (s) at V: 10.3
Acceleració 1000 m (s): 29.8
Tipus: 5D
Distància entre eixos (mm): 2.684
En funcionament amb conductor (kg): 1330
En funcionament amb conductor (kg) Front / Part posterior: 812/518
Pes màxim permès (kg): 1870
Pes màxim sense fre (kg): 660
Pes màxim amb fre 8% (kg): 1700
Pes màxim amb fre 12% (kg): 1500
Caixa de canvi tipus: MQ281-6F
Ratios I: 3.750
II: 1.952
III: 1.200
IV: 0.925
V: 0.767
VI: 0.652
VII: -
R: 3.583
Ràtio del grup 1: 3.684
Ràtio del grup 2: 3.684
Ràtio del grup 3: -
Velocitat 1000 rpm en IV/V (km/h): 33.9 / 40.9 / 48.1 / -
Llantes: 7.5Jx17 ET46 / 7.5Jx18 ET46
Pneumàtics: 205/50R17 93V / 225/40 R18 92Y
Suspensió davantera: tipus McPherson independent, molles de bobina i amortidor hidràulic
Suspensió posterior: eix semirígid, molles de bobina i amortidor hidràulic
Sistema de direcció: R-EPS (Rack Electric Power System)
Diàmetre de gir (m): 10,5 / 11,2 (Entre parets)
Sistema de fre: circuit hidràulic doble i sistema de fre dividit en diagonal amb reforç elèctric de fre
Tipus de frens davanters i posteriors: frens de disc ventilats davanters i frens de disc sòlid posteriors
Frens davanters (mm): 288x25
Frens posteriors (mm): 272x10
Injecció directa TSI
Electronic map-controlled ignition
Turbo carregat
Sense plom 95
4,8
140
59-68-70 / 320-380-420